"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Na dobry początek tygodnia...

walnąłem dzisiaj prawie połówkę;) biegową ma się rozumieć hi,hi....
A mam apetyt na taką jedną specjalną w bliskim kontakcie z wodą;)

Najpierw obleciałem park Lisiniec. Potem poniosło mnie na Bialską. Bo uświadomiłem sobie, że w najbliższą sobotę mnie tam nie będzie;)
Po drodze się rozpadało i wtedy zaczęło się fajne bieganie:-)
Obiegłem stałą trasę po bialskich polach i pomyślałem skoro pada warto byłoby się wykapać he,he... Obrałem zatem na powrót kierunek "Bałtyk"

Pod dniu laby biegło mi się rewelacyjnie. Spotkałem dwie rozbawione Kijarki:) i...  aby była chyba zachowana  równowaga dwóch smętnych biegaczy:( Nawet nie zdobyli się na uniesieni dłoni w geście pozdrowienia, ale mi to lotto hi,hi...
W drodze powrotnej przestało padać:( i nad "Pacyfik" dotarłem prawie suchy.
Woda już nieco chłodniejsza niż w czasie upałów i po dziewiętnastu kilosach w nogach dawała świetną ulgę zmęczonym mięśniom i stawom:)
Popływałem i choćbym chciał jeszcze niestety trzeba było wracać:( 

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13