"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 13 września 2024

czwarta...

                              czterdzieści się obudziłem i jak tu przejść na tryb jesienno zimowy he,he... Podrzemałem jeszcze do piątej. Słysząc krople deszczu na zewnętrznym parapecie  myślę sobie - dobra jak za pół godziny przestanie padać wstaje;) Wylegując się zastanawiałem się - ciekawe jaka temperatura? Po wyjściu z wyrka zerkam na termometr i... Tylko dziewięć stopni!!! Ale nie pada:) Wybiegłem przed szóstą i po kilometrze zaczęło padać hi,hi... Co tam! *My młodzież dwudziestego wieku wychowana nie na mleku, lecz na winie i na mlecznej margarynie, ani z roli, ani z soli jeno z różnych alkoholi* he,he... Obleciałem "Bałtyk" i jak nigdy nie spotkałem żadnej żywej duszy:(
Odpuściłem dziś pływanie, bo poniżej dychy plus przydałby się ręcznik i sucha koszulka na zmianę po kąpieli;) Zegarek pokazywał też dziewięć, ale odczuwalną cztery?!?! 
W sumie wytupałem siódemkę:) i chociaż przemokłem gęba mi się śmiała od ucha do ucha:)
Na razie skoro budzę się bez budzika będę biegał na czczo;) Żeby zarobić na śniadanie he,he... Tylko  muszę polubić ciemności hi,hi... 
Cytat dnia:
„Odwaga nie zawsze jest głośna. Czasem to tylko cichy głos na końcu dnia mówiący: Jutro spróbuję ponownie.” 
Mary Anne Radmacher
Przysłowie:
„Czym dłużej jaskółki we wrześniu zostają, 
tym dłużej piękne i jasne dni bywają”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13