"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 14 września 2024

zostanę...

                        chyba nocnym Markiem hi,hi... Znowu obudziłem się się po czwartej;) Ale przecież nie wyjdę biegać w środku nocy, bo i tak już co niektórzy  patrzą na mnie podejrzliwie he,he... Drzemałem i co rusz spoglądałem na zegar. Zaczęły mi chodzić po głowie głupie myśli - a może wyjdę po śniadaniu? 
Dzięki Bogu po piątej wylazłem z wyrka. Rytualna rozgrzewka, szklanka wody z pyłkiem kwiatowym, żeby nie lecieć na czczo he,he... i hajda po ćmoku:(  
Delikatny deszczyk (taki jak lubię;) i ciepło +16:) Fantastyczna aura! 
Po wczorajszym ochłodzeniu dzisiaj było cudownie:)) Udeptałem trochę ścieżek rekreacyjnych na "Bałtyku" i na koniec nie mogłem sobie odmówić pływania w tak rewelacyjnych warunkach:)
Fajnie, że nie byłem sam;) Odliczyli się dzisiaj znajomy Maszer i Pan z kijkami:)) Z Tym ostatnim przywitaliśmy się i wymienili "opinię" o pogodzie he,he... Kiedy powiedziałem, że dziś mamy kapitalne warunki Gościu spod kaptura przyznał: "O tak, tak i tak trzymać!" 
Uwielbiam biegać w takim deszczyku i pływać, bo w wodzie się nie moknie hi,hi...
W ostatnim dniu tygodnia zrobiłem dziewiątkę, a kilometraż tygodniowy to 31 kilometrów w czterech wyjściach:) Do tego była jeszcze cotygodniowa gimnastyka i 20km wymaszerowane. Nie jest źle, chociaż zawsze mogłoby być lepiej;)

Cytat dnia:
„Pozostać sobą w świecie, który nieustannie usiłuje zmienić Cię w coś innego jest największym osiągnięciem.” - Ralph Waldo Emerson

Przysłowie:

„Na Podwyższenie Świętego Krzyża jesień się przybliża”
  • „Jakie Najświętszej Maryi Panny urodziny (08.09), takie też i imieniny (15.09)”
  • „Nikodem 14.09) gdy suchy, rozprasza jesienne pluchy”
  • „Pogoda na Nikodema - niedziel cztery deszczu nie ma”
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13