"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 14 sierpnia 2024

miał być...

                         dzisiaj *mój stadion* he,he... Ale pełno samochodów, namiotów i pielgrzymów przybyłych na jutrzejsze święto - 
Nie chciałem się popisywać hi,hi... więc potuptałem na "Bałtyk". Przy okazji sprawdziłem funkcje "bieg interwałowy" w zegarku;) Ustawiłem 600m bieg, 150 trucht i tak razy dziesięć. Na ścieżce rekreacyjnej wokół "Adriatyku" i "Bałtyku" zrobiłem to co ostatnio na parkingu Jasnej Góry. Z dobiegiem tam i z powrotem wyszło tak jak zawsze jedenaście kilometrów. Podczas jednej z sześćsetek spotkałem znajomego Kijarza:) Który zauważył: "o dzisiaj szybko!" Odpowiedziałem zgodnie z prawdą - dzisiaj ma być szybko;) Mijałem się jeszcze z dwoma biegaczami, ale  z gatunku tych co to się nie pozdrawiają się na trasie he,he...
Ostatni szybki bieg skończyłem po drugiej stronie "Adriatyku". Zerknąłem na zegarek - *dobry czas* zatem grzechem byłoby nie zakończyć fajnego biegania pływaniem hi,hi... Przez pomosty i mostek wróciłem na kąpielisko i plum... Rewelacja!:)) Biegało mi się dziś kapitalnie:) Lecz do pełni szczęścia brakowało tylko regeneracji w chłodnej wodzie:) Forma rośnie! Czuję to i aż się boję, żeby czegoś nie zepsuć. Nieco ponad dwa tygodnie do startu, chociaż ostatnie siedem dni to tylko regeneracja i odpoczynek. 
Niedawno w necie widziałem filmik. Młoda dziouszka przygotowuje się do pierwszej połówki i zamieszcza instruktażowe video. Nie rozumiem co kieruje ludźmi, Którzy biegają dwa dni z dzisiaj i serwują jakie żele jeść na półmaratonie i jak się przygotowywać do zawodów.
Cieszę się, że obudziłem się po piątej:) O poranku temperatura +14, czyli idealna na bieganie, a na dzień synoptycy wieszczą ponad trzydziestostopniowe upały. Apka corosa pokazała: 'zmęczony - czas do pełnej regeneracji 28 godzin' he,he... Zatem jutro będę dzień święty święcił!

Cytat dnia: 
"Kto wszystko widzi w czarnych barwach temu już z rana słońce zachodzi.
                                            - Phil Bosmans
Przysłowia:
  • „Gdy z początku sierpnia skwar trzyma, zwykle bywa długa i śnieżna zima”
  • „Na koniec sierpnia śniegiem okryte góry, jesień bez chmury”
  • „Gdy na Wniebowzięcie Panny ciepło dopisuje, to ciepły i pogodny koniec lata obiecuje”
  • „Od Wniebowzięcia miej w stodole połowę żęcia”
  • „We Wniebowzięcie Panny Marii słońce jasne, będzie wino godnie kwaśne”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13