"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 16 sierpnia 2024

cały czas...

                                       wydaje mi się po wczorajszej czerwonej kartce w kalendarzu, że dziś poniedziałek hi,hi... Wypoczęty obudziłem się 4:40;) Pomyślałem mogę jeszcze pół godzinki pospać, ale jest ryzyko, że jak przysnę to będzie 6:30. 
5:00 otwieram oczy i patrzę za oknem ciemno:( wyłazić z wyrka? O nie żadnego kombinowania he,he... Znowu zapowiadają afrykańskie upały! 
Trzydzieści minut później już przebierałem szybciej nogami;) Obleciałem wokół "Bałtyku" zastanawiając się, czy *moja górka* na jasnogórskim polu namiotowym będzie wolna. 
Mimo wczesnej pory aura na bieganie taka sobie;) dziewiętnaście kresek powyżej zera na termometrze i duchota. Miało w nocy padać, ale te prognozy i alerty to lipa:(
Cóż nie zawsze może być z górki hi,hi... W tamtym tygodniu podczas podbiegów wysoka trawa pętała mi się między nogami he,he... A dzisiaj murawa udeptana przez pątników jakby przeszedł tabun koni;)
Fajnie było:)) Prawie dyszka lub niecała - jak Kto woli! Bardzo lubię takie udeptywanie trawki;) 
Powyżej *Krzyża Pielgrzyma* zostało jeszcze kilka namiotów i z jednego z nich zaciekawieniem przyglądała mi się dziewczynka. Pewnie myślała: "co on robi? do góry i w dół, do góry i w dół..."
Upocony "wpadam" he,he... na śniadanie, a tu jajeczka na twardo i ryż na mleku:)) "Głodny jak wilk", ale najpierw chłodny prysznic choć nie tak regenerujący jak woda w "Adriatyku";)
Cytat dnia:
„Jeżeli uważasz, że możesz czegoś dokonać albo, przeciwnie, że nie dasz rady - w obu przypadkach masz rację.” - Henry Ford

Przysłowia:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13