"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 12 sierpnia 2024

poniosło...

                                 mnie dzisiaj hi,hi... Wybiegłem 5:40. Najpierw obleciałem wymyśloną naprędce trasę w parku Lisiniec. Potem zrobiłem 10 stumetrowych przebieżek:) Wracając do domu przy plaży spojrzałem na zegarek i niedowierzałem własnym oczom 6:55!?!? 
Gdy ruszałem termometr wskazywał 12°C i słoneczko dopiero wstawało. O ile pod blokiem nie odczuwałem tej temperatury to na "Bałtyku" wiało rześkim chłodem he,he...
Przed siódmą słońce wyszło wyżej i całe kąpielisko skąpane było w jego blasku:) Jak tu odpuścić pływanie w takich świetnych warunkach? Moment zastanowienia i... dobra musi MLP wytrzymać! Zresztą mówiłem Jej kiedyś - jakbyś była bardzo głodna to nie czekaj na mnie ze śniadaniem;) Kąpiel w promieniach słońca i szybko do domu! Pomyślałem jeszcze pogłoszę telefon, bo czasem może dzwonić gdzie się podziewam he,he...
Jakbym zgadł! hi,hi... Dobiegam do schodów na Kordeckiego gdzie zawsze się rozciągam po treningu i dzwoni;) Powiadam zaraz będę i na szybko się rozciągam. Wtem słyszę z góry: "przed bieganiem się rozgrzewa, a rozciąganie to po bieganiu" Podnoszę głowę, a z okna na poddaszu u sióstr Betanek gościu mnie poucza he,he... Musi być biegacz!!!;) Nie chciałem się chwalić, że mam w nogach już prawie dwanaście kilometrów i dwudziestominutowe pływanie;)
Mówię zatem - wiem, robię to już bez mała dwadzieścia pięć lat. Na co On: "ja dwadzieścia". Pożyczyłem najprawdopodobniej Pielgrzymowi miłego dnia i w te pędy na śniadanie. 
W progu powitały mnie słowa: "myślałam, że coś się stało!" Spoko odpowiadam. Po prostu straciłem rachubę czasu;) "Nie ma sprawy musiało Ci się dobrze biegać skoro nie patrzyłeś na zegarek" 
Czekała! i ugotowała jajeczka na śniadanko:)) Fajne te poranne przygody biegacza he,he...
Cytat dnia:
„Przy­naj­mniej słońce jest zaw­sze za darmo.” -  Haruki Murakami
Przysłowie na dziś:
„Od świętej Klary są już ładne dary”
  • „Gdy z początkiem sierpnia panują upały, to zima długo trzyma kożuch biały”
  • „Gdy gęś chodzi w sierpniu po lodzie, to w listopadzie chodzi po wodzie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13