"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 17 sierpnia 2024

coraz...

                   później chodzę spać i coraz wcześniej wstaję he,he... Położyłem się przed dwunastą, ale spać nie szło, bo pod "arsze" darli się w niebogłosy:( Fajna była miejscówka w dzielnicy do póki nie postawili dziadowskiego hotelu. Cały tydzień jakieś zjazdy firm korporacyjnych i szalone imprezy integracyjne. W "łikend" wesela, albo inne zakrapiane przyjęcia. Żeby to jeszcze mieli restauracje i ogródek od tyłu, ale "mądry" zaprojektował od ulicy:( Upał, więc okna pootwierane i wrzaski na całą okolice, bo wychodzą też do ogródka. Tysiące pielgrzymów było ostatnio na Jasnej Górze i nie robili takiego harmidru.
Spałem, lecz co chwila się budziłem. Przed piątą nie ryzykowałem już zaśnięcia hi,hi... Wpół do szóstej wystartowałem myśląc co dzisiaj?
W końcu obleciałem stałą przydomową trasę. Na koniec chciałem jeszcze wskoczyć do "Adriatyku" na regenerujące pływanie w ramach odnowy biologicznej he,he... Niestety jak to w soboty z rana na kąpielisku pełno niedobitków, niedopitych po wczorajszej bibce na "laplai" Odpuściłem.
Fajnie było! Tylko ten upał! O piątej termometr wskazywał +20 i z każdą godziną słupek rtęci podnosił się coraz wyżej. Cóż nie potrzeba sauny hi,hi... Człowiek poci się jak przy piecu martenowskim;) Mimo wczesnej pory spotkałem dziś jednego biegacza, znajomego maszera i rowerzystkę na trzech kołach:)
Przy sobocie jedenastka w ostatnim dniu tygodnia. W ciągu siedmiu dni 44 km w czterech wyjściach. Do startu w Wałbrzychu równe dwa tygodnie. Zatem jeszcze po niedzieli coś wymyślę he,he.. Po następnej już tylko odpoczynek i regeneracja. 

W kalendarzu nietypowych świąt dzisiaj:
                     Dzień Synowej i Dzień Pozytywnie Zakręconych;)

  • Cytat dnia:
  • "Nim się zostanie teściową trzeba być synową"
  • "By być osobą pozytywnie zakręconą – tak zwanym „krejzolem”, nie trzeba mieć nastu lat. Trzeba mieć za to pasję. I wizję. I trzeba patrzeć do przodu, widząc jasne aspekty życia. Wiek, nie ma tu nic do rzeczy."
  • Przysłowia:
    • „Jacek gdy suchy, rozprasza jesienne pluchy”
    • „Jeśli w dniu Jacka nie pada, suchą jesień zapowiada”
    • „Żołędzie pełne i białe, przyszłe lato doskonałe”
    • „Co się w lecie zarobi, tym się w zimie żyje”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13