"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 28 lipca 2024

wpadłem...

                               hi,hi... wreszcie na biegacza, Który wprowadził się w drugim końcu bloku;) Ja wybiegałem, a On kończył trening. Wymieniliśmy pozdrowienie biegowe, więc może następnym razem się poznamy:)
Po dwóch dniach bez biegania pięty mnie swędziały od samego rana he,he... Poranna Msza święta, potem śniadanie, obieranie ziemniaków i wreszcie fruuu...
Dzisiaj pomyślałem - dawno mnie nie było na Bialskiej zwaną też Aleją Brzozową. Jak tylko wyszedłem z klatki zaczęło padać. Sąsiadka kijarka popatrzyła i stwierdziła, że wraca do domu, bo Jej fryzura zmoknie;) A ja ucieszyłem się! Na termometrze +22 i deszcz to dla mnie idealna aura na bieganie:) 
Początkowo deszczyk sobie kropił, lecz tuż przed Sanktuarium Krwi Chrystusa przylał "jak z cebra" hi,hi... Przemokłem "do suchej nitki", ale później wiaterek mnie osuszył:))
W drodze powrotnej była jeszcze jedna fala opadów i do domu wpadłem niczym "zmokła kura" he,he...
MLP zaraz w progu spytała: "masz na sobie coś suchego?" Odpowiedziałem nieważne było fantastycznie!!!
Gęba mi się śmiała od "ucha do ucha" Uwielbiam bieganie w ciepłym deszczy:)
Trochę na "okrężne drogi" tam i z powrotem i na liczniku kapitalna dyszka
Rewelacja taka pogoda na szybsze przebieranie nogami! 
Dzisiaj w kalendarzu Światowy Dzień Dziadostwa hi,hi... Zatem trzeba trochę poświętować;)
Cytaty dnia:
                                 *Gdy dziadkowie wchodzą drzwiami, 
dyscyplina wylatuje przez okno.* - Ogden Nash

*Są ojcowie, którzy nie kochają swoich dzieci, ale nie ma dziadka, 
który nie uwielbiałby swojego wnuka.* Victor Hugo

*Każdy musi mieć dostęp zarówno do dziadków, jak i wnuków, 
aby być w pełni człowiekiem.*

*Rozkosze ojcostwa poznaje się, będąc dziadkiem.*

  1. *Bóg nie mógł być wszędzie, więc stworzył babcię.* – autor nieznany
  2. *Prawdziwy cud życia ma miejsce, gdy rodzi się dziecko dziecka.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13