"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 25 lipca 2024

czasami...

                              muszę wyjść na trening w ciągu dnia, żeby co niektórzy nie pomyśleli, że skończyłem z bieganiem hi,hi... niedoczekanie he,he...
Ostatnio wychodziłem jak to się mówi "skoro świt" i sąsiedzi gotowi zapomnieć, że biegam;) Chyba nie jestem jedynym już "wariatem", bo ostatnio z balkonu zauważyłem biegacza z drugiego końca bloku. Niestety jeszcze na siebie nie wpadliśmy he,he...
Dzisiaj do południa obowiązki rodzinne, a w samo południe oblot stałej przydomowej trasy. 
Na szczęście aura łaskawa! Temperatura w okolicach plus dwadzieścia stopni. Trochę chmurek chwilami przesłaniających słońce i lekki wiaterek. To nie to samo co trzydziestostopniowe upały, lecz na bieganie jak dla mnie i tak za ciepło hi,hi... Nie, nie narzekam! Bo wkrótce będziemy tęsknić za latem. Już dzień jest krótszy od najdłuższego o ponad pięćdziesiąt minut:( 
Po wczorajszych szybszych sześćsetkach nogi same rwały do przodu he,he... Było rewelacyjne! Fajna dyszka! Nawet apka corosa pochwaliła mnie, że robię optymalne treningi w ostatnich siedmiu dniach:))
Teraz dwa dni bez biegania. No chyba żeby... hi,hi... Nie raczej o sobocie biegowej mogę tylko pomarzyć;) Cóż nie samym bieganiem człowiek żyje. Przede wszystkim hierarchia wartości musi być zachowana. Zresztą *nie ma tego co by na dobre nie wyszło* he,he... Wrześniowa połóweczka nie ucieknie hi,hi...
Cytat dnia:
  • „Nie ma znaczenia, jak szybko ani jak daleko biegniesz. Jeśli zakładasz buty i wychodzisz biegać, jesteś biegaczem, jesteś w tym klubie”. — Kara Goucher, amerykańska olimpijska biegaczka długodystansowa

Przysłowia:
  • „Ciepły święty Jakub, zimne Boże Narodzenie”
  • „Gdy Jakub (25.07) z pogodą, w zimie wiele lodu”
  • „Gdy słońce świeci na Jakuba, to będzie zima długa”
  • „Od świętej Anki zimne noce i poranki”
  • „Szczęśliwy, kto na Annę (26.07) wyszuka sobie pannę”
  • „Święta Anka pasie baranka”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13