"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 29 lipca 2024

#MuremZaBabiarzem

                                                           Nie zajmuje się polityką, bo jedno wielkie szambo, ale interesuje mnie otaczający świat, bo w nim żyję. Co się dzieje i co próbuje się nam maluczkim narzucać. 
Do tej pory w tvp i innych telewizorniach oglądałem jedynie sport, ale od zakichanej inauguracji olimpiady nawet tego nie oglądam. 
Nasi wielcy sportowcy, nie zareagowali na to dziadostwo:(( Świątkowa i inni zawodowcy zachwycają się otwarciem igrzysk:( i jedynie Pan Przemek Babiarz pokazał, że "ma jaja" Szacun i wielkie brawa!
Kiedy słucham jaki to wspaniały szoł przygotowali organizatorzy to chce mi się rzyg..ć. Najważniejsza Impreza Światowego Sportu i jakieś rytuały, czary mary, maskarady i pogarda dla milionów Chrześcijan. A nasi olimpijczycy? popłynęli jak gó... z nurtem rynsztoka. Poprawność zobowiązuje? Wstyd! Reprezentanci Naszego Kraju? Ja marny amator wstydzę się za was!!!
To prawda! w świecie sportu może poza amatorskim liczy się tylko kasa i popularność:(
Reklamy, zmiany obywatelstwa, doping, brak szacunku dla rywali i traktowanie kibiców jak pospólstwo, które powinno ich wielbić bezgranicznie. 
Poza nielicznymi wyjątkami oczywiście zawodowi sportowcy liczą jedynie diengi. Duch sportu, marzenia, honor, ojczyzna, wartości to tylko jeszcze u amatorów i to nie zawsze:) 
Jak mawiał mój Guru biegowy Emil Zatopek: 
"Zwycięstwo to wielka rzecz, ale przyjaźń jest rzeczą najważniejszą..." "Biegacz musi biegać z marzeniami w kieszeni, a nie z pieniędzmi w portfelu..."
+++
*Gdy Ci smutno, gdy Ci źle wyjdź pobiegaj se* he,he... Gdyby nie bieganie to człowiek by zwariował od tej europejskiej nowoczesności hi,hi...
Po wczorajszej dziesięciokilometrowej wycieczce;) dziś "Bałtyk" i dziesięć stumetrowych przebieżek:) Dla odmulenia i przewentylowania płucek he,he...
W sumie bez mała ósemka;) ale lotoło mi się kapitalnie:))
Mogę powiedzieć "tego mi było potrzeba" hi,hi... *Akumulatory naładowane* Endorfiny buzują;) można się brać z życiem za bary he,he...

Cytat dnia:
"Zapominając o tym, co za mną, a wytężając siły ku temu, co przede mną, pędzę ku wyznaczonej mecie, ku nagrodzie, do jakiej Bóg wzywa w górę, w Chrystusie Jezusie” (Flp 3,13)

Przysłowia:
  • „Około dnia świętej Marty, ze żniwami już nie żarty”
  • „Około świętej Marty płać za żniwo, dawaj kwarty”
  • „Święta Marta wodzi głód do czarta”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13