"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 11 lipca 2024

pod nadzorem...

                                  Szefowej he,he... mojej lepszej połowy, osobistej dyrektorce sportowej i menadżerce w jednej osobie:) biegałem dzisiaj po plaży i kąpałem się w Bałtyku;)
Wspólne wyjście o szóstej. Potem spacerek nad morze i dziś najpierw w lewo do wyjścia z portu. Później kawałek w kierunku Orzechowa i powrót do MLP hi,hi... Krótkie pływanie, bo zaczęło padać, a żonka bez parasolki:( Mnie deszcz nie przeszkadza ani w bieganiu ani pływaniu, bo w wodzie się nie moknie;)
Wczoraj po południu zaczęło padać i z przerwami pada nadal he,he... Jednak przy temperaturze ponad dwudziestu stopni plus przelotny deszczyk daje wytchnienie i orzeźwienie. Najważniejsze, że burze wczorajsze przeszły bokiem;)
Trzeci poranek biegowy z kolei. Rewelacyjny!!!
Pochmurno, mglisto, wilgotno. W sam raz na maraton brzegiem morza baltyckiego hi,hi...
Półmetek "turnusu" niestety minął:( Jeszcze trzy wyjscia tegorocznej ORKi i zostaną tylko kąpiele na "Bałtyku" w "Adriatyku" he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13