"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 31 lipca 2024

zapomniałem...

                                komóry wybiegając na trening. Jak się kapnąłem byłem już na Klasztornej, więc postanowiłem nie wracać. Tym bardziej, że dzisiaj  prawie pod domem;) bo zaplanowałem *mój stadion*. Zazwyczaj mam telefon w kieszeni z racji bezpieczeństwa. Na obudowie umieściłem numery ICE, grupę krwi, rok urodzenia i ksywkę hi,hi...
Nie przeżywam braku komórki jak niektórzy uzależnieni he,he... Daleko nie szukając;) 
Co innego jak kiedyś zerwał mi się łańcuszek na szyi i zgubiłem szkaplerz Niepokalanej Maryi Panny:( Trudno opisać co czułem. Okropne wrażenie! Jakbym nagi stał w centrum miasta;) albo samotny w dżungli pośród dzikiej zwierzyny hi,hi... Nie mogłem sobie dać rady od kiedy zauważyłem brak medalika:( W ciągu dwóch godzin kupiłem nowy, poświęciłem na Jasnej Górze i włożyłem na szyję.   
Dzisiaj w sumie jedenaście kilometrów:) 10x 600/150. Dziesięć razy po dwa okrążenia trzystumetrowe i sto pięćdziesiąt metrów truchciku pomiędzy;)
Upodliłem się co nieco he,he... Nie chciało mi się wstać po piątej i wyjść przed śniadaniem, gdy termometr wskazywał czternaście stopni plus;) To potem musiałem się smażyć jak skwarek na patelni przy dwudziestu pięciu hi,hi...
Co tam! Jest lato musi być gorąco, żeby zimą było zimno:))
Ostatnie bieganie w lipcu. Zatem krótkie posumowanie:
153km w osiemnastu wyjściach. W tym start na 15km w Jarosławcu. Wychodzone drugie tyle. Pięć cotygodniowych gimnastyk. Siedem letnich kąpieli w morzu. Osiem dni bez biegania. 
Cytat dnia:
                     "Pan Bóg moja siła, uczyni nogi moje podobne jelenim, 
                            wprowadzi mnie na wyżyny." - Ha 3,19
Przysłowie:
„Jeśli upały w sianokosy i żniwa, to zima ostra i dokuczliwa, a jeżeli słota, to w zimie dużo błota”
„Jak po lipcu gorącym sierpień się ochłodzi, to później zima z wielkim śniegiem chodzi”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13