"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 18 lipca 2024

krótka...

                          noc była, a w zasadzie sen he,he... Kiedy się kładłem zegar wskazywał 00:07. Przed zaśnięciem kołatała mi  w głowie myśl - ciekawe, czy obudzisz się na poranne bieganie? Bez budzika obudziłem się po czwartej. No nie! mówię sobie "bez jaj" jeszcze z godzinę mogę spać. "Przewinąłem małego" hi,hi... i lulu. Piąta dwadzieścia trzy ponowne przebudzenie;) Wyspany, bez chęci polegiwania? Co to uzależnienie robi z człowiekiem he,he... 
Piąta pięćdziesiąt wystartowałem na "Bałtyk" zastanawiając się co dzisiaj? Po raz kolejny potwierdziło się, że nie ma jak improwizacja hi,hi... bo plany często "biorą w łeb".
Dwie pętle ścieżką rekreacyjną i pięć przebieżek, a na koniec pływanie w "Adriatyku". Po dwóch dniach woda diametralnie inna:) Widać pływające rybki, a po zanieczyszczeniach ani śladu:))
Temperatura powietrza +18, a wody pewnie podobna, albo nawet wyższa. 
Było dzisiaj rewelacyjnie! Nic dziwnego, że powiadają *Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje*
Na drugim okrążeniu spotkałem znajomego Kijarza. Ostatnio na siebie nie wpadaliśmy, więc powiada: "dawno się nie widzieliśmy." Mówię - właśnie niedawno myślałem, że coś Pana nie widuję. To mówi pan i ma;)
Gdy zobaczył ostatnią moją przebieżkę skomentował: "będzie przeciążenie organizmu". Powiedziałem - czasem trzeba. Odparł: "ano tak tylko każdy ma inne możliwości. Przyznałem Mu racje słowami - *Każdy ma swój Mont Everest*
Znów wyszła prawie ósemka! *Trzy w jednym* zatem zapas endorfinek na cały dzień hi,hi...
Cytat dnia:
 „Siła nie pochodzi z możliwości fizycznych. Pochodzi z nieugiętości naszej woli” – Mahatma Gandhi
Przysłowie:
„Jeżeli w żniwa mysz w polu gniazdo wysoko zakłada, znak to, że zima srogie śniegi zapowiada”
„W lipcu upały, styczeń mroźny cały”
„Czego lipiec nie dowarzy, tego sierpień nie dosmaży”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13