"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 20 lipca 2024

dłuższe...

                  bieganie zaplanowałem na dzisiaj i chyba dlatego obudziłem się przed czwartą hi,hi... 
Potem półgodziny później;) i wreszcie wstałem przed piątą. Biegnąc w kierunku "Bałtyku" zastanawiałem się co dziś? i gdzie? he,he...
Na początek zrobiłem dwa okrążenia "Adriatyku" i "Bałtyku". Potem obleciałem stałą trasę za parkiem Lisiniec. Gdy wróciłem nad "Adriatyk" sprawdziłem godzinę i mówię sobie - mogę jeszcze popływać dla ochłody:)
W sumie wytuptałem czternaście kilometrów:)) i tak właśnie miało być. 
Na sześć tygodni przed Półmaratonem Wałbrzych dwie trzecie tego dystansu he,he... Mam tylko nadzieje, że pierwszego września nie będzie tych upałów;) Rano zanim wybiegłem termometr wskazywał siedemnaście kresek powyżej zera, a dwie godziny później już ponad dwadzieścia. Wolę wstawać jak skowronek niż dreptać w ciągu dnia w ponad trzydziestostopniowym skwarze.
Fajnie było! Świeże powietrze i delikatny chłodek "ciągnący" od glinianek:) Specyficzny mikroklimat tam panuje. Także zimą, bo jest zimniej niż na przyległych ulicach. Ach! jak przypomnę sobie morsowanie to od razu mi lepiej he,he...
Spotkałem parę znajomych kijarzy, rodzinkę łabędzi z "brzydkim kaczątkiem", oraz dwie randkujące parki hi,hi...
Cytat dnia:
„Szczęśli­wym jest ten, kto przy zachodzie słońca cie­szy się wschodzący­mi gwiazdami.” -  Adalbert Ludwig Bolling
Przysłowia:
  • „Deszcz na świętą Małgorzatę jest orzechom na stratę”
  • „Jaka Małgorzatka, takie będzie pół latka”
  • „Kiedy w Małgorzatę kropi, siano się źle kopi”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13