"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 11 lutego 2024

tydzień...

                 pauzy od szybszego przebierania nogami i kolejna próba/test;) Widać *światełko w tunelu* he,he... jest lepiej:)) z górki nawet całkiem dobrze;) Ale nawet na niewielkim wzniesieniu prawa noga nie chce iść do przodu:( 
Nie wypuszczałem się "na miasto", bo bałem się, że mimo woli będę przyśpieszał. Zwłaszcza gdy na horyzoncie pojawiłaby się fajna biegaczka, a chciałem powolutku, żeby nie podrażniać bólu hi,hi...
Podreptałem na *moim stadionie* i wyszła piątka świńskiego truchtu" he,he...
Smarowanie, masowanie, rolowanie, piguły przeciwzapalne i przeciwbólowe nie dały żądanego efektu zatem czas odwiedzić jakiegoś *cudotwórcę* w roli fizjoterapeuty. Obserwuję ciało i coraz bardziej skłaniam się do tego, że źródłem bólu jest kręgosłup. 
Dawno nie zdarzyło się, abym z racji urazu nie mógł biegać. Lata temu, kiedy skręciłem staw skokowy pauzowałem ok. trzech tygodni, a tak zawsze nieco odpuściłem, pofolgowałem i udawało się bóle zabiegać:) Cóż "nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka" he,he... lecz się nie poddaje i walczę dalej.

Cytat dnia:
„Stopniowo, w miarę upływu czasu, odkrywamy w samym sobie coraz trudniejszego przeciwnika.”  Ryszard Kapuściński

Przysłowie:
„Jaka w zapustną niedzielę pogoda, taką też Wielkanoc poda”
  • „Gdy 10 lutego mróz panuje, jeszcze 40 dni takich zwiastuje”
  • „Na św. Jacenty - łamią się pod lodem pręty”
  • „Scholastyka - mróz utyka, zanim Walenty (14.02) nam zaświęci, obaczymy, mróz kark skręci”
  • „Gdy w Tłusty Czwartek człek w jedzeniu pofolguje, łaskawy Pan Bóg grzech obżarstwa daruje”
  • „Tłusty czwartek pączkami fetuje, a od Popielca ścisły post szykuje”
  • „Od Tłustego Czwartku do Zmartwychwstania - ścisły post się kłania”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13