"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 13 lutego 2024

jest dobrze!...

                                   chociaż mogłoby jeszcze być lepiej he,he... Wyszedłem zobaczyć "co w trawie piszczy", a właściwie w d...e hi,hi...
Od rana w sumie okej. Nie czuć bólu nawet przy szybszym chodzie:) Widać domowa terapia na dywanie;) daje efekty! czyli jest motywacja do dalszych ćwiczeń, rolowania i masowania matą elektryczną.
Ostatnio dreptałem *koło domu* więc dziś postanowiłem potuptać na "Bałtyk".
Najtrudniejszy był pierwszy krok;) ale z każdym kolejnym było już lepiej. Czułem chwilami prawy poślad, ale to nie był ból!
Zrobiłem rundę dookoła "Bałtyku" i "Adriatyku" i duch mój ochoczy;) szeptał: to może jeszcze jedno hi,hi... Przeliczyłem i wyszło, że będzie koło ośmiu kilometrów. Kiedy jednak miałem zaczynać drugą rundę Duch Święty przypomniał mi - miałeś uczyć się na błędach i nie przeginać he,he... Pokornie obrałem kierunek dom, bo wiadomo "co za dużo to nie zdrowo". Była przerwa tygodniowa od szybszego przebierania nogami zatem cierpliwie, pomału. Przed wczoraj była też jak dziś piąteczka, czyli lepiej mniej co by nie przedobrzyć.
Jutro cotygodniowe wygibasy zwane gimnastyką;) a dzisiaj cieszę się jak nie wiem co:)) 
Szczerze jak na spowiedzi przyznaję irytuje mnie trochę kolega biegacz M. bo do niedawna biegał piątki, szóstki, a teraz wali dychy hi,hi...

Cytat dnia:

„Dysponując zwykłymi talentami i niezwykłą wytrwałością możesz osiągnąć wszystko.”  Thomas Fowell Buxton

Przysłowia:

  • „Jakie zapusty, taka Wielkanoc”
  • „Jeśli zapusty pogodne bywają, Świąt wielkanocnych tak się spodziewają”
  • „Ostatni wtorek wskazuje, jaka pogoda w poście panuje”
  • „Gdy na święty Walek deszcze, mrozy wrócą jeszcze”
  • „Jak Walenty nie poleje, to na wiosnę masz nadzieję”
  • „Gdy na św. Walenty mróz, chowaj sanie, szykuj wóz”

2 komentarze:

  1. Bardzo mnie cieszy ten wpis! Dobrze, że możesz już truchtać bo to przynosi Ci przyjemność. Dużo zdrowia i pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karo dziękuje za wsparcie:) To też mobilizuje i bardzo pomaga:) wszystkiego dobrego Ci życzę.

      Usuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13