"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 3 lutego 2024

testowanie...

                            półdupka hi,hi... Po czterech dniach smarowania, rozciągania, rolowania i leczenia farmakologicznego jest lepiej! 
W czasie chodzenia żadnego dyskomfortu:) Bardziej podczas siedzenia he,he... czyli powód, żeby ruszyć tyłek;) 
Wyszedłem po południu sprawdzić, czy naprawdę jest poprawa. Zakładałem potuptać w pobliżu domu, ale "apetyt rośnie w miarę jedzenia" hi,hi... Kilometr, dwa, trzy nie jest źle. Czuję jakbym miał w pośladku kulę;) Wolno jako tako jednak przyśpieszyć i tym samym wydłużyć kroku nie idzie. Pomyślałem zajrzę na "Bałtyk" i powinna wyjść piątka, więc wystarczająco na tyle, aby się przekonać na czym stoję;) 
Styl paralityka i tempo świński trucht he,he... Kombinowałem ze zmianą kroku i techniki biegu, lecz niewiele to daje. 
Pierwsze kilometry w lutym zrobione. Teraz jeszcze dalsze kurowanie, co by jak napisała Karolina jak najszybciej wrócić do udeptywania moich ścieżek biegowych.
W tym tygodniu tylko osiem kilometrów:( w dwóch wyjściach. Wiadomo trzeba cierpliwości;)
Cytat dnia:
„Jeśli masz bardzo zły dzień i wydaje ci się, że więcej nie dasz rady, że to już koniec. To zobacz przy sobie anioła, który szturcha cię w bok i mówi: "weź nie przesadzaj". Adam Szustak
Przysłowia:
  • „Jak pogoda w św. Błażeja, będzie ze śniegiem Wielka Niedziela”
  • „Jak śnieg na św. Błażeja, pogodna będzie Wielka Niedziela”
  • „Deszcz na świętego Błażeja, słaba wiosny nadzieja”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13