"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 16 lutego 2024

trafiło mi ...

                                     się jak ślepej kurze ziarno hi,hi... Zawsze na koniec trochę się rozciągam. Dziś po szósteczce kiedy na parkingu jasnogórskimi "śmiało wyginałem ciało" he,he... Starsza pani zmierzająca zapewne do klasztoru spytała mnie: " te ćwiczenia to na kolana, żeby nie bolały?" Odpowiedziałem zgodnie z prawdą - rozciągam się, bo w czasie biegania się zdeptuję;) Na co kobitka: "młody chłopak". Od razu poczułem się młodszy i ból jakoś minął! Chociaż gwoli sprawiedliwości dodałem, że mam trzydzieści dwa lata:) na jedną nogę hi,hi...
I jak tu się nie zgodzić z tekstem piosenki o wiośnie "...wiosna znów nam ubyło lat, wiosna..." 
Dzisiaj aura iście wiosenna! Piętnaście kresek powyżej zera na termometrze i dużżżżooo słońca:)) Zatem na krótko! 
Przed wczoraj piątka *świńskiego truchtu, a wczoraj godzinka na rowerku stacjonarnym. W sumie bólu pośladka jakby nie było, więc postanowiłem sprawdzić, czy da biegać. Na pewno wszystko idzie w dobrym kierunku, lecz jeszcze muszę dużo pracować. Dreptam bez problemu:) Niestety, gdy próbuję wydłużyć krok to prawa noga nie robi pełnego wykroku:(
Wypuściłem się na stałą przydomową trasę, aby mózg przyjął do wiadomości, że tuptać dalej koło domu już nie zamierzam hi,hi... Czasami trzeba przekonać ciało, które buntuje się i mówi: "nie, nie, nie da rady! Odpuść! Po co ci to itd. itp. he,he... *Nie ze mną te numery!* Już to przerabiałem! Zwłaszcza przed startami w maratonie;)
Wyszła w samo południe prawie lub niecała siódemka;)
MLP szuka gdzie by mnie *wystawić* hi,hi... Czyli musowo zacząć trenować:) Jedna z propozycji to lubelska, czerwcowa połówka. Jest cel i od razu motywacja i naturalny doping;) 
Cytat dnia:
„Wykorzystuj takie talenty jakie posiadasz; lasy byłyby bardzo ciche, gdyby nie śpiewałyby w nich żadne ptaki oprócz tych, które śpiewają najlepiej.” 
Henry van Dyke

Przysłowia:

  • „Gdy w lutym do połowy zima się wysili, to na koniec miesiąca już się nie wychyli”
  • „Dzionki mrozne i dni pluty, słowem zwykły miesiąc luty”
  • „Gdy mróz w lutym długo trzyma, wtedy już niedługa zima, lecz gdy w lutym z dachów ciecze, zima długo się przewlecze ”
  • „Jeśli luty śnieżny, mroźny, spodziewaj się wczesnej wiosny”
  • „Gdy w lutym topnieje, to na wiosnę mróz bieleje”
  • „Czasem luty tak się zlituje, że człek boso w pole wędruje”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13