"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 19 lutego 2024

dobrze jest...

                                choć coś tam jeszcze w "trybach" he,he... a ściślej mówiąc między kręgami siedzi;)  Nie jest źle! Gorzej bywało. Dziś po dwóch dniach wolnych od biegania ósemka z hakiem:) Do tego przez chwilę zobaczyłem na zegarku 6:20:)) Dal niektórych tempo śmiechu warte hi,hi... ale dla mnie po ostatnich truchtach po siedem minut na kilometr, albo wolniej to sukces.
Obleciałem swoją stałą przydomową trasę podobnie jak w piątek tylko w odwrotnym kierunku. Ciut zakręciłem i wyszło o kilometr więcej niż poprzednio.
Pogoda wiosenna. Siedem stopni na plusie, lekki deszczyk i chwilami silniejszy wiatr. Aurą się specjalnie nie interesowałem, bo bardziej zajmowało mnie dzisiaj obserwowanie własnego ciała. Kombinowałem z krokiem i sprawdzałem kiedy biegnie mi się najłatwiej. Na pewno każde nawet lekkie daje się we znaki he,he...  lecz jest postęp;) 
Zobaczymy! Jutro cotygodniowe *wygibasy* tzn. gimnastyka, a potem znów szybsze przebieranie nogami. Korci mnie spróbować potraktować poślad i kręgosłup krioterapią dla ubogich hi,hi... w *Adriatyku* lub *Pacyfiku*
Ma się pogoda "załamać", więc może wróci zima.
Trzeba się ruszać! Spodobała mi się wizja czerwcowej, lubelskiej połówki:)) W dodatku podobno za frico;)
Cytat dnia:
"Umysł i świadomość to Nasza potęga. 
Życie to ruch, bezruch to umieranie". 

Przysłowie na dziś:

„W świętego Konrada, zima nie rada”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13