"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 29 lutego 2024

"rzutem na taśmę"...

                                         zaliczyłem pierwsze i ostatnie lutowe pluskanie w zimnej wodzie "Adriatyku" he,he...
Koniec lutego, a aura kwietniowa hi,hi... woda ciepła +8 stopni;) Temperatura otoczenia o sześć kresek wyższa:) 
Było rewelacyjnie! Ostatnia kąpiel była miesiąc temu, bo podobno rwa nie lubi zimna. Bardziej ponoć rozgrzewanie, lecz po dzisiejszym "wejściu" myślę, że mogłem *krioterapie dla ubogich* zastosować dużo wcześniej;)
Cóż decyzje zapadają i potem już się nie wróci to co minęło:(
*Z buta* dzisiaj siódemka po "bałtyckich" ścieżkach. Wiosna na całego! Na wierzbach małe listki:)) i gdzieniegdzie z ziemi powychodziły kilkucentymetrowe zielone łodyżki:)) Sporo wędkarzy, spacerowiczów i kijarzy;) Tylko gdzie biegacze? hi,hi...
Koniec miesiąca zatem czas na podsumowanie. Cienko:( trzytygodniowa walka z bólem pośladka pozwoliła jedynie na siedemdziesiąt trzy kilometry przebiegnięte w dziesięciu wyjściach:(
Z innych aktywności - siedemdziesiąt  cztery kilometry wychodzone. Dziewięć godzinnych sesji na rowerku stacjonarnym. Cztery cotygodniowe gimnastyki i wspomniane wyżej pluskanie;) Mam nadzieje, że w marcu będzie lepiej;)
Cytat dnia:
„Przeżyłem wiele lat i miałem wiele problemów, z których większość nigdy się nie wydarzyła.”- Mark Twain
Przysłowia:
  • „Gdy wiatr ostro w lutym wieje, chłop ma dobrą nadzieję”
  • „Gdy bez wiatrów luty chodzi, w kwietniu wicher nie zawodzi”
  • „Jeśli luty śnieżny, mroźny, spodziewaj się wczesnej wiosny”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13