"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 27 lutego 2024

przedmeczowe...

                                       bieganie. Profilaktycznie, żeby na zapas wytworzyć endorfiny tzw. hormony szczęścia. Całe szczęście he,he...  Bo *niby człowiek wiedział, ale się łudził* hi,hi... Dno! Tego się nie dało oglądać! Wiadomo w sporcie nie zawsze się wygrywa. Jednak po walce to inna bajka. Coś mi się wydaje, że zawodnicy zagrali, aby pomóc trenerowi w odejściu he,he... Szkoda słów! Dziś Piast zagrał tak jak do niedawna grał Raków hi,hi... No dobra! Niech se;)
Dziś turlanie się po stałej przydomowej trasie;) Miało być krótko, lecz najwidoczniej miałem nosa, że trzeba podnieść maksymalnie poziom endorfin he,he... Dlatego wytuptałem dziewięć kilometrów:)
Fajnie było! Wiosna nie odpuszcza hi,hi... Temperatura powietrza +17, więc na krótko:)) Tempo ekonomiczne, czyli pomału i do przodu he,he... Coś tam jeszcze czuję;( Bardziej teraz wzdłuż podudzia:( Mimo to jest dobrze! Staram się nie przedobrzyć co by się kontuzja nie odnowiła. Jutro planuję dzień przerwy tzn. nie biegam, a pedałuję na rowerku;) W czwartek mam ochotę na "wiosenne morsowanie" hi,hi... Bardziej pływanie w chłodnej wodzie;) Na razie wymyślam;) a jak będzie czas pokaże.
Cytat dnia:

„Da­no ci życie, które jest tyl­ko opo­wieścią. Ale to już two­ja spra­wa, jak ty ją opo­wiesz i czy um­rzesz pełen dni.”  Marek Hłasko

Przysłowia:
  • „W lutym, gdy zagrzmi od wschodniego boku, burze i wiatry częste są w tym roku”
  • „Czasem luty ostro kuty, czasem w luty same pluty”
  • „Gdy muszki w lutym latają, to w marcu w ręce dmuchają”
  • „Kiedy kot w lutym na słonku się grzeje, musi w marcu zajśc na przypiecek”
  • „Gdy nie wymrozi zima, sierpień zbierać co nie ma”
  • „Gdy ciepło w lutym, zimno w marcu bywa, paszy trzeba zachować, by jej potem nie kupować”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13