"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 2 marca 2024

z dedykacją...

                            dzisiejsze bieganie dla mojej najmłodszej wnusi. Z rana jedenastka już na pełnej stałej przydomowej trasie, a w południe Sakrament Chrztu Świętego Martynki:) 
*Wnusiu kochana w dniu Chrztu Świętego  stałaś się częścią świata Bożego i odtąd anieli w niebie, we dnie i w nocy strzec będą Ciebie. Święci się będą modlić żarliwe, abyś przeżyła życie szczęśliwie, a dobry Jezu Król nad Królami kierować będzie Twymi krokami*
Wielkie wydarzenie, święto i radość w naszej rodzinie.
Prawie normalne szybsze przebieranie nogami he,he... ostatnie czwarte w tym tygodniu. W sumie wydeptałem trzydzieści osiem kilometrów, więc wszystko idzie w dobra stronę:)) 
Było świetnie! Nadal aura wiosenna, czyli *na krótko* Chociaż biegacz, Którego mijałem przy sanktuarium Miłosierdzia Bożego jeszcze "na zimowo" hi,hi...
Nowobudowane ścieżki na "Bałtyku" prawie na ukończeniu, ale stare rozjeżdżone:(
Po udeptaniu mojej trasy wracałem przez pole namiotowe Jasnej Góry zatem na koniec slalom miedzy drzewami;) Znów wprawiłem ludzi w zdziwienie;) Tym razem małżeństwo z dwójką dzieci hi,hi... Choć nie powiem pani dała mi lajka:)) Jutro wolne. Ostatnie dwa tygodnie to jak nie bieganie to rowerek stacjonarny, albo gimnastyka;) *Należy się jak psu buda* he,he...
Przysłowia:
  • „Czasem i w marcu, zetnie wodę w garncu”
  • „Gdy w marcu mgły bywają, w lecie burze przeszkadzają”
  • „Gust kobiety, łaska pańska i marcowa pogoda zawsze niestałe”
  • „Gdy marzec mglisty, w lecie czas dżdżysty”
  • „Co marzec wypiecze, to kwiecień wyciecze”
  • „Nie siejesz grochu w marcu, nie masz go w garncu”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13