"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 22 stycznia 2024

do południa...

                                   impreza u naszej kochanej Wiktorki w SP 21:) Kapitalne występy Dzieciaków dla Dziadostwa he,he... Ogromne brawa dla wszystkich wnucząt, Pań Nauczycielek oraz Rodziców:)) Szacun wielki! Przygotowanie takiego przedstawienia wymagało wiele pracy:) Dziękujemy! dziękujemy! dziękujemy!  
Po obiedzie kiedy zacząłem się zbierać na bieganie zaczęło padać. 
*My młodzież dwudziestego wieku wychowana nie na mleku, lecz na winie i na mlecznej margarynie. Ani z roli, ani z soli tylko z rożnych alkoholi* hi,hi...
Dlatego nawet nie pomyślałem żeby odpuścić. Tym bardziej, że wczoraj było leżenie bykiem he,he...
Po pierwszych dwustu metrach jednak chciałem dać sobie spokój, bo ślizgawica niesamowita:( Doczłapałem jakoś na "Bałtyk" licząc, że w parku Lisiniec będzie lepiej. Na nowobudowanych ścieżkach oki, ale na starych zwłaszcza udeptanych, albo rozjeżdżonych lodowisko!
Zrobiłem dwie duże pętle dookoła "Bałtyku", "Pacyfiku" i "Adriatyku" i zrezygnowałem:( Dzisiaj w takich warunkach bieganie nie miało nic wspólnego z szybszym przebieraniem nogami:( 
W sumie wyszła niecała, albo prawie ósemka. Byle do wiosny;)

Cytat dnia:
„Dziadkowie są po to, aby pomóc dziecku w psotach, o których jeszcze nie pomyślało” - autor nieznany.

Przysłowia na dziś:

  • „Kiedy Wincenty posypie pierze to nie ustanie aż do Gromnicznej (02.02) w pierwsze pacierze”
  • „Gdy na Wincentego i nawrócenie Pawła (25.01) pogoda świeci spodziewajcie się dobrego lata dzieci”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13