"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 13 grudnia 2023

wycieczka...

                           w bialskie pola miała być  dzisiaj, ale kiedy dobiegłem za Sanktuarium Krwi Chrystusa i zacząłem wykręcać piruety na zlodowaciałym śniegu odpuściłem. W moich "szosówkach" o płaskich podeszwach najlepiej wychodzi "pół śruby bez gwintu" hi,hi...
Na miejskich trotuarach śniegu, ani ani;) Mokro, ciepło +6, więc chwilami dla odmulenia "goniłem zajączka" he,he... 
Biegło mi się dziś kapitalnie:) Zresztą zawsze lubiłem i lubię rejony Alei Brzozowej. 
Pod Jasną Górą jak za "komuny" obstawa milicji;) Rocznica wprowadzenia stanu wojennego i czyżby nowy rząd miał jakieś obawy hi,hi...
Jedenaście kilometrów, a gdyby doszła jeszcze pętla w bialskich polach pękłaby piętnastka. Nic to!! Wiosna idzie he,he... zatem na wertepy się jeszcze wybiorę;)
Cytat dnia:
"Chłopcy się męczą i nużą, chwieją się słabnąc młodzieńcy; lecz ci, co zaufali Panu, odzyskują siły, otrzymują skrzydła jak orły; biegną bez zmęczenia, bez znużenia idą." (Iz 40,25-31)

Przysłowia:

  • „Kiedy na świętą Łucję mróz, to smaruj wóz”
  • „Święta Łucja głosi, jaką pogodę styczeń przynosi”
  • „Po świętej Łucji pogoda na koniec grudnia śnieg poda."

2 komentarze:

  1. Biegam od 5 lat, i zdecydowanie to jest dla mnie uzależnieniem. Ale takim które kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja 23 lata i jeszcze mi nie przeszło 🙃

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13