"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 12 grudnia 2023

remis...

                  ze wskazaniem he,he... między temperaturą wody +5 i powietrza +5.
Dzisiaj imieniny miesiąca 12 - 12, które uczciłem pluskaniem w zimnej wodzie hi,hi... Wcześniej dwukilometrowy dobieg nad *Adriatyk* w ramach rozgrzewki. Po nocnych opadach deszczu gdzieniegdzie podłoże przyczepne, ale przy plaży breja pośniegowa, a miejscami "ślizgawka" na lodowych połaciach. 
Morsowanie czy nie? Warunki trudne z racji wiatru i zbyt wysokiej temperatury otoczenia. 
Najfajniej bywa, kiedy woda jest cieplejsza niż powietrze. Temperatura otoczenia poniżej zera np. -7, wody +2 rewelka!!!. 
W dodatku dużo białego puchu i gruby lód pozwalający wejść nań i wykuć *wannę* czyt. przerębel - "cud natury". Marzy mi się he,he... 
*Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma* Zresztą kiedyś stare wygi - Morsy z wieloletnim doświadczeniem powiadały, że każda kąpiel w wodzie o temperaturze poniżej ośmiu stopni plus ma działanie terapeutyczne. Coś w tym jest! Dziś po wyjściu z wody znów poczułem *tę* moc;) choć wcześniej od chwili wyjścia z łóżka jakoś nie mogłem się pozbierać.
Po powrocie na liczniku skromna czwórka;) I tak miało  być! Samo krótkie bieganie to trochę za mało, lecz z *wodowaniem* został "cel osiągnięty" hi,hi...
Było kapitalnie! Nawet drobny deszczyk w drodze powrotnej mi nie przeszkadzał. Zmokłem, ale ciepła herbatka z malinami i placuszki z czerwonej soczewicy na drugie śniadanie zrobiły swoje;)  
                                                      Cytat dnia:
„Najlepsze rzeczy w życiu często czekają na Ciebie na granicy strefy komfortu.”- Karen Salmansohn
Przysłowie:
„Mroźny grudzień, wiele śniegu, żyzny roczek będzie w biegu”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13