"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 26 grudnia 2023

po dwóch...

                         dniach bez biegania;) ale świętowania i ucztowania pora na zrzucenie "balastu" hi,hi... Kryterium uliczne na dystansie dziesięciu kilometrów na zasadzie *gdzie oczy poniosą* he,he...
Nie tylko ja miałem *pomysła* na świąteczne szybsze przebieranie nogami;) bo na trasie spotkałem kilkunastu biegających obojga płci;)  Fajnie było! Aura wiosenna he,he... Po wigilijnej zimie śniegu już nie ma:( Temperatura +10 i gdyby nie porywisty, zimny wiatr poleciałbym *na krótko* hi,hi... 
Dzisiaj co biegacz to inaczej ubrany. Ja podkoszulek i lekka, cienka wiatrówka plus czapka z daszkiem. Co niektórzy czapy narciarki, grube kurtki i nawet ze dwóch w rękawiczkach;) 
Pobiegałem przed obiadem i od razu poczułem się jak *młody bóg* he,he... Co prawda na koniec odezwała się prawa kostka:( lecz dyskomfort nie trwał na szczęście zbyt długo;)
Cytat dnia:
„Serce ludzkiej doskonałości często zaczyna bić, gdy odkryjesz zajęcie, które cię pochłania, wyzwala, stawia przed tobą wyzwania, daje poczucie sensu, radości, pasji.” - Terry Orlick

Przysłowia:

  • „Jeśli w pierwszy dzień po Narodzeniu dopiekało, będzie zima długo białą”
  • „Gdy choinka tonie w wodzie, jajko toczy się po lodzie”
  • „Gdy pola zielone, jak się Chrystus rodzi, Wielkanocnym Świętom śnieg pewnie zaszkodzi”
  • „Jaka pogoda w Szczepana panuje, taka na luty nam się szykuje”
  • „W dzień świętego Szczepana rzucają owsem w kapłana”
  • „Jak przymrozi na Szczepana, będzie wiosna od Damiana (27.02)”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13