"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 23 grudnia 2023

w wigilie...

                                      wigilii he,he... wyrwałem się na "Bałtyk" i *po białym* wytuptałem jedenaście kilometrów. W tym jedną czwartą krosikiem;) 
W całym minionym tygodniu zrobiłem czterdzieści sześć kilometrów w pięciu wyjściach. Była jeszcze cotygodniowa gimnastyka, godzinna sesja na rowerku stacjonarnym i jesienne morsowanie;)
Przyprószyło w nocy białym puchem, a i w czasie dreptania śniegowa kaszka dawała po oczach hi,hi... 
Było rewelacyjnie! Spotkałem na biegowej ścieżce jedną biegaczkę i dwóch biegaczy:) A na kąpielisku dwóch *wietrzących pachy* Morsów;) 
Przedświąteczne szybsze przebieranie nogami podniosło mi poziom endorfin i teraz czas na zasłużone świętowanie:)) 
Następne bieganie?...
                                                    ++++++++++++
 Niech blask gwiazdy betlejemskiej oświetli Wasze drogi, a Boże Narodzenie przyniesie Wam radość, pokój i miłość. Niech ten czas będzie dla Was momentem refleksji nad cudem narodzenia Jezusa Chrystusa. Błogosławieństwa Bożej Dzieciny oraz zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

Cytat dnia:
"....Powiła swego pierworodnego Syna, owinęła Go w pieluszki i położyła w żłobie, gdyż nie było dla nich miejsca w gospodzie..." (Łk 2, 1-14)

Przysłowia:

  • „Gdy w Narodzenie pogodnie, będzie tak cztery tygodnie”
  • „Jak w Wigilię z dachu ciecze, zima długo się przewlecze”
  • „Pogoda na Wigilię Narodzenia, do Nowego Roku się nie zmienia”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13