"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 31 grudnia 2023

lat temu...

                                czternaście dokładnie o dziewiątej debiutowałem z Teresą w przerębli:) Pierwszy raz wlazłem do zimnej wody hi,hi... Pierwszy raz rąbałem siekierką przerębel. Łatwo nie było;) W czasie *rąbanki* wpadłem jedna nogą w portkach z siekierą w ręku do lodowej dziury he,he... Ale było fantastycznie!!!
Dzisiaj skromny jubileusz uczciłem, a jakże morsowaniem:) Chociaż warunki raczej jesienne niż zimowe he,he... 
Cóż ostatni dzień roku, więc "rzutem na taśmę" hi,hi... było krótkie bieganie - czterokilometrowe;) dwójka na kąpielisko i tyle samo z powrotem. W międzyczasie pluskanie w zimnej wodzie:)) 
A jeszcze wcześniej pieczenie *sylwestrowego chleba* 
Bieganie, morsowanie, pieczenie domowego chleba i zielona herbata to moje pasje i uzależnienie he,he... 
Nie ma to jak dobrze zakończyć stary rok, bo jest nadzieja, że Nowy nie będzie gorszy;) czego i Wam życzę:)
Na koniec krótkie podsumowanie grudnia:
150 kilometrów biegiem w osiemnastu wyjściach. Wychodzone 70km. Cztery cotygodniowe gimnastyki. Pięć kąpieli w zimnej wodzie i sześć godzinnych sesji na rowerku stacjonarnym. 

Cytat dnia:
 "Oszczędzaj wodę pij szampana"
Przysłowia:
  • „Dzień Sylwestrowy pokaże czas lipcowy”
  • „W noc Sylwestrową łagodnie, będzie kilka dni pogodnie”
  • „Czy rok był suchy, czy było błoto, nigdy w Sylwestra nie będzie padało złoto”

Hurrra! Już nie ubywa! Dzień trwa 7 godz. 46 min, jest krótszy od najdłuższego o 9 godz. i 0 min. i jest dłuższy od najkrótszego o 4 min;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13