"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 1 stycznia 2024

pierwsza...

                                       kratka w dzienniczku biegowym zapisana;) Pierwsza dycha w tym tygodniu, styczniu i roku 2024 wybiegana:)
"Na Nowy Rok na barani skok" - dzień jest dłuższy od najkrótszego o 5 min.
Aura jak na pierwszy stycznia raczej kiepska. Temperatura powietrza +3 i dość intensywne opady deszczu. 
Wczoraj udało mi się rocznicowe morsowanie zrobić przy w miarę niezłej pogodzie, a dzisiaj jesiennie i smutno:(
"Sorry taki mamy klimat" hi,hi... więc przed południem tradycyjnie noworoczne szybsze przebieranie nogami he,he...
Zajrzałem na "Bałtyk", ale pusto. Pomyślałem zatem ruszę w miasto może spotkam jakąś bratnią duszę;) Niestety przez dziesięć kilometrów nie spotkałem ani jednego biegacza. O biegaczkach nawet nie wspomnę;) Pewnie odsypiają sylwestrowe szaleństwa, albo wystraszyli się deszczu.
"Przemokłem do suchej nitki" hi,hi... ale było świetnie:))
Świąteczne bieganie zawsze jest kapitalne,  bo wraca się do świata żywych he,he...
Początek roku, więc czas na krótkie podsumowanie 2023.
2068 kilometrów w 203 wyjściach. Wychodzone 916. Ogólnie zrobiłem wliczając cotygodniową gimnastykę 263 treningi. Trzy starty na dystansie półmaratonu, czyli 63,285 km startowych. Maj połówka w Inowrocławiu. Czerwiec Radom i październik Włocławek. W ciągu całego poprzedniego roku biegałem 263 godziny;) Średnio 9,6km na bieg. Każde wyjście średnio trwało ok. 65 min.
Porównując rok 2023 i wcześniejszy 2022 niestety był gorszy:(
Mniej treningów i  mniej kilometrów. Jedyny plus to dwa starty więcej:) Cóż czas nie stoi w miejscu. W tym roku mam już lat... 32,5 na jedną nogę hi,hi... Najważniejsze, że tuptam!!!
Bo to lekarstwo na wszystko, chociaż podobno uzależnienie to choroba he,he...
W kalendarzu świąt nietypowych m.in. Dziś jest Światowy Dzień Pokoju.
W Kościele Katolickim 1 stycznia przypada wspomnienie/święto: Świętej Bożej Rodzicielki. 
Cytat dnia:
„Wyzwania czynią życie interesującym, a pokonywanie ich czyni je wartościowym.” - Joshua J. Marine

Przysłowia na dziś:

  • „Na Nowy Rok przybywa dnia na barani skok”
  • „Na szczęście, na zdrowie, na ten Nowy Rok, aby Was nie bolała głowa ani bok”
  • „Gdy na Nowy Rok plucha, ze żniwem też będzie pokuta”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13