"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 11 listopada 2023

tradycyjnie...

                            jak co roku od kilku już lat dla uczczenia Święta Niepodległości małe kryterium uliczne w barwach narodowych z flagą w dłoni:)) 
Działo się he,he... Jak co roku spotkałem się z niezwykłymi wyrazami sympatii od przechodniów, kierowców... Chciałoby sie powiedzieć mieszkańców Częstochowy, ale patrząc po "blachach" na samochodach to rejestracje były też z poza naszego miasta. Ba nawet para Ukraińców mnie "lajkowała" he,he...
U wielu osób widziałem telefony w dłoniach, choć niektórzy starali się ukradkiem zarejestrować dziwnego biegacza he,he...
Jeden odważny;) zjechał na bok i prosił o wspólne selfi hi,hi... Szkoda tylko, że nie mam Ich zdjęć:(
Aha! jeszcze profesjonalny artysta fotograf zrobił mi darmową sesje fotograficzną:)
Było rewelacyjnie! Zacząłem o jedenastej, żeby oficjalny start na Błoniach Jasnogórskich wypadł na 11:11. Po prawie dwóch godzinach wróciłem do punktu wyjścia. W sumie wyszło prawie dziewiętnaście kilometrów ku chwale Najjaśniejszej Rzeczypospolitej!
Roztrenowanie trwa, lecz w takim dniu grzechem byłoby nie uświetnić 105 rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.

Cytaty dnia:

"Wiadomo, że naród polski przeszedł ciężką próbę utraty niepodległości, która trwała z górą sto lat, a mimo to pośród tej próby pozostał sobą. Pozostał duchowo niepodległy, ponieważ miał swoją kulturę."- Jan Paweł II

"Odrzućmy wszystko co nas dzieli i bierzmy wszystko co nas łączy w pracy i w walce o wolność i niepodległość Polski".- Władysław Anders

"Patriotyzm nie polega na przekrzykiwaniu się kto Polskę bardziej kocha. Rzecz w tym, aby po cichu, z zaciętymi zębami, nieco pochylonym karkiem, ale z podniesioną głową żyć w niej i nie uciekać". Aleksander Kamiński, „Kamienie na szaniec”

Przysłowia:

  • „Gdy mróz na świętego Marcina, będzie tęga zima”
  • „Jeśli na Marcina sucho, to Gody (25.12) z pluchą”
  • „Na dzień świętego Marcina lepsza gęś, niźli zwierzyna”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13