"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 16 listopada 2023

biegasz jeszcze?...

                                             ostatnio pytało mnie kilku znajomych. Zgodnie z prawdą odpowiadam zawsze: muszę! hi,hi... *Biegam by żyć, żyję więc biegam* Roztrenowanie trwa, zatem rzadko "pojawiam" się na stravie i pewnie dlatego te wątpliwości;)
Dlatego co jakiś czas staram się przypomnieć, że jeszcze jestem, biegam i nie wziąłem ostatecznego rozbratu z szybszym przebieraniem nogami hi,hi...
Dzisiaj czwórka z buta:) czyli dobieg nad "Adriatyk" i z powrotem. W międzyczasie test nowego termometru;) i jesienne "morsowanie" hi,hi... Krótkie pływanie trudno nazwać morsowaniem, bo temperatury powietrza i wody to odpowiednio osiem i dziesięć stopni plus.
Całkowicie aktywności nie zarzuciłem. Przedwczoraj była gimnastyka popularnie zwana *wygibasami* he,he... był też rower stacjonarny i oczywiście dużo codziennego chodzenia.
Krótkie bieganie, krótkie pływanie, ale było fajnie!!!
Na razie dalszy ciąg labowania i "odpoczywanie" od biegania;) Regeneracja fizyczna i mentalna;) Po niedzieli znów się pewnie "przypomnę" he,he...
Cytat dnia:
„W każdym nor­malnym człowieku tkwi sza­leniec i próbu­je wy­dos­tać się na zewnątrz.”  Terry Pratchett
Przysłowie:
„Deszcz w połowie listopada , tęgi mróz w styczniu zapowiada”
„Listopad marcowi za rodzica służy i marcowe psoty wróży”
„Deszcz w Marka, ziemia w lecie jak skwarka”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13