"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 30 listopada 2023

*najchudszy*...

                                   miesiąc w roku - listopad he,he... Dzięki roztrenowaniu tylko trzynaście treningów. W tym osiem biegowych. Siedemnaście dni wolnych, ale nie do końca, bo był rower stacjonarny, chodzenie i pluskanie w zimnej wodzie hi,hi... Przebieg minimalny;) tylko czterdzieści dziewięć kilometrów.
Dzisiaj na zakończenie biegowego "urlopu" krótki wypad na "Bałtyk" - 4km.   
Najpierw zajrzałem nad *Pacyfik*, a potem nad *Adriatyk*. Zobaczyłem, że przy pomostach Jakiś Mors w czapie i rękawicach *wietrzy pachy*, więc wróciłem "pod brzózki". Nie chciałem, żeby czuł dyskomfort, kiedy będę pływał, albo robił *reset* zanurzając się z głową he,he... Było jak zawsze świetnie! Po wyjściu z wody kiedy się wycierałem usłyszałem za sobą szmer wody. Pomyślałem ki diabeł? Odwracam się, a tam kaczuchy! Przypłynęły chyba zobaczyć kto tu im tak rozrabia hi,hi...
Szkoda! Dzisiaj się ociepliło:( Zawsze temperatura otoczenia na minusie jest lepsza od plusowej. Dobrze chociaż, że woda powoli stygnie:)

Cytat dnia:

„Świętość nie oznacza robienia nadzwyczajnych rzeczy, ale jest robieniem tych zwyczajnych z miłością i wiarą.”  Papież Franciszek

Przysłowia:

                     „W listopadzie mróz, szykuj w marcu wóz”
  • „Gdy święty Andrzej ze śniegiem przybieży sto dni śnieg w polu leży ”
  • „Kiedy na Andrzeja poleje, cały rok nie w porę rolę moczy, suszy.”
  • „Na świętego Andrzeja dziewkom z wróżby nadzieja.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13