"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 15 lipca 2023

nie pływam...

                      z zegarkiem na ręce, bo mam wątpliwości do jego szczelności. he,he... nawet człowiek nie czuje jak mu się rymuje;) Jeden z *moich Kibiców* nie mógł podejrzeć mojego pływania na stravce i pytał co jest? Kiedyś upuściłem zegarek na płytki w przedpokoju:( Niefortunnie upadł na jeden z przycisków przewijania menu i od tego czasu ten przycisk nie działa:( Obawiam się, że w tym miejscu może trafić do wewnątrz woda, więc wolę nie ryzykować. Tym bardziej, że nie pływam sportowo, ale relaksacyjnie hi,hi... Dla ochłody i regeneracji po szybszym przebieraniu nogami.  
Dzisiaj tak jak wczoraj pobudka przed piątą i zaraz po piątej wypad na "Bałtyk". Najwyraźniej nie licząc wędkarzy byłem pierwszy tego dnia he,he... Temperatura powietrza +17.
Cztery pętle ścieżką rekreacyjną, dwadzieścia razy na bosaka od pomostu do pomostu po wodzie:) namiastka biegania po plaży nad morzem:)) Potem pływanie w "Adriatyku" i powrót na sobotnie śniadanie;) 
W ostatnim dniu tygodnia wydreptałem jedenastkę. W całym minionym tygodniu czterdzieści dziewięć kilometrów w pięciu wyjściach. Cztery kończyły się pływaniem;) Oprócz tego była jeszcze cotygodniowa gimnastyka.
Dziś było super! Chociaż krótka ta plażą to tuptanie na styku piasku i wody jest swojego rodzaju atrakcją. Dla mnie, bo dwóch wędkarzy przyglądało mi się ze zdziwieniem. Pewnie zastanawiając się czy mnie nie przygrzało hi,hi... Nic to! Co niektórzy też dziwnie patrzą jak na koniec ostatnie sto metrów biegnę tyłem hi,hi... Nie wszyscy mają odwagę zapytać dlaczego, ale czasem się "muszę tłumaczyć" he,he... Najczęściej cytuję takie powiedzenie:
*Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. 
Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*
Cytat dnia:
„Pewność siebie to nie „polubią mnie”. Pewność siebie to „nic mi nie będzie, jeśli tego nie zrobią”.” (anonim)
Przysłowia:
„W lipcu gdy służą pogody, bój się wielkiej wody”
„W lipcu pszczeli rój, nie opłaci trudu znój”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13