"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 17 lipca 2023

wierna...

                     kopia treningu sobotniego dzisiaj. Nie licząc trzystumetrowej różnicy w kilometrażu;) Jednak to prawda *Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje* Zapowiadali opady deszczu z burzami nad ranem, a mnie udało się pobiegać wokół glinianek. Potem po wodzie na kąpielisku z plażą;) Dopiero podczas pływanie zaczęło "mruczeć" i mocno się chmurzyć. *Zrobiłem swoje* i  na dwieście metrów przed domem lekko mnie *poświecił* deszczyk he,he... Podczas śniadania przylało solidnie, lecz po godzinie po deszczu nie było już śladu. O piątej termometr pokazywał dwadzieścia jeden stopni plus. Dla mnie Morsa śródlądowego to niezbyt aura na bieganie, ale cóż jest lato ma być gorąco. Przyjdzie zima niech będzie zimno i śnieżnie. Kąpiel w "Adriatyku" świetna! 
Jedyny minus - wychodzi się z wody i po chwili człowiek jest spocony hi,hi... Jedenaście kilometrów na otwarcie nowego tygodnia w drugim jego dniu;) 
Dziś śniło mi się, że wystartowałem w maratonie. Dobiegam do mety odbieram medal, idę na posiłek, do biura zawodów i okazuje się, że przebiegłem półmaraton?  Można przebiec jedno okrążenie i mieć zaliczoną połówkę, albo dwa i pełny królewski dystans. Gorączkowo myślę co robić? Wracać na trasę i lecieć dalej? Ale, czy zaliczą mi maraton *na dwa razy*? "Zczyta" pomiar z czipa? "Biję się z myślami" hi,hi... biegnę dalej i z tego wszystkiego budzę się spocony jakbym przebiegł te czterdzieści dwa kilometry he,he...
Cytat dnia:
"Kocham maratony bo to najbardziej demokratyczne zawody. Startują biedni i bogaci, wykształceni i niewykształceni, tacy, którzy mają naturalne predyspozycje do biegów długodystansowych i tacy, którzy wojny z nadwagą do końca nie wygrywają nigdy, nawet jeśli biegają codziennie. Biegną kobiety i mężczyźni, ludzie młodzi i starzy. Każdy ściga się ze sobą i rzeczywiście wszyscy mają dla siebie ogromny szacunek." -  Tomasz Lis

         Przysłowie:

„W lipcu upały, styczeń mroźny cały”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13