"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 11 kwietnia 2023

ufff...

                   całe dwa dni świąt labowania, nie licząc wczorajszego dyngusowego *treningu* z Wiktorką he,he...
Dzisiaj ciężko jak to po przerwie;) Ale czternaście kilometrów wytuptałem:) Na termometrze piętnaście kresek powyżej zera, więc *na krótko* Przed wyjściem MLP ze zdziwieniem pytała: "lecisz na krótko?" Potem jak tylko wszedłem: "i co przewiało cię i zmarzłeś?" A ja - kobieto gorąco!!!! hi,hi...
Teraz najgorszy czas, bo organizm znowu musi się przyzwyczaić do wyższych temperatur. 
Obleciałem stałą trasę z przyległościami, żeby spalić poświąteczny *balast* he,he...
Wszędzie widać już zieleniejące się krzewy i drzewa. Jeszcze tylko pojawi się kwiecie i najpiękniejsza pora roku będzie w pełnej krasie:))
Z racji świąt w tym tygodniu max to cztery wyjścia, zatem kilometraż będzie regeneracyjny;)
Właśnie trwa Oktawa Wielkanocna. Do końca zostało 5 dni. W 2023 roku obchody Oktawy Wielkanocnej przypadają na okres od 9 kwietnia (niedziela) do 16 kwietnia (niedziela).
W Niedziele Miłosierdzia Bożego na "Bałtyku" *Bieg Miłosierdzia*

Cytat dnia:
*Bieganie nauczyło mnie, że oddawanie się pasji jest ważniejsze niż sama pasja. Daj się czemuś pochłonąć bez reszty, włóż całe serce; doskonal się i ćwicz, nigdy się nie poddawaj - właśnie na tym polega spełnienie. To jest prawdziwy sukces* - Dean KarnazesUltramaratończyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13