"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 12 kwietnia 2023

krótki...

                  tydzień he,he... Dwie czerwone kartki w kalendarzu jedna po drugiej, więc trzeba się sprężać;)
Wczoraj czternastka, a dziś dwunastkaprzebieżkami:) Dziewięć kilometrów na stałej przydomowej trasie, a potem na Łączce przy "Bałtyku" seria dziesięciu przebieżek. Po nocnych opadach deszczu murawa nasiąknięta wodą i setkach szybko z pod butów błotniste szpryce. Ślisko i obawiałem się trochę, czy aby nie pojadę po mokrej trawie jak pamiętny kibic na narodowym hi,hi... 
Fajnie było! Tylko kiedy obejrzałem się z tyłu okazało się, że uflogany jestem po same plecy:( Co tam i tak ciuchy do prania. Przy okazji przypomniał mi się dowcip: "wraca dziecko umorusane z podwórka, a mąż mówi do żony - pierzemy, czy robimy nowe"  he,he...
Po wczorajszym ociepleniu dzisiaj tylko ósemka na termometrze. Czuć w powietrzu wiosnę, ale jakoś nie może się w pełni rozwinąć. Czekam z niecierpliwością na taką soczystą, świeżą, bujną zieleń.
Biegało mi się lepiej po wczorajszej czternastce niż wczoraj po dwóch dniach wolnego. Nie służy mi widocznie przerwa. Dlatego jakby co to będzie codzienne bieganie z mniejszym kilometrażem;) 
Cytat dnia:
"Czasami zaczynamy coś po prostu robić, a potem chcemy robić to codziennie. Tak jest z bieganiem"

Przysłowia:

  • „Choć już w kwietniu słonko grzeje, nieraz pole śnieg zawieje”
  • „W kwietniu po brzegach wody niosą jęczmienia urody”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13