"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 25 kwietnia 2023

dzieje się...

                              he,he... apka mojego zegarka  Coros wreszcie we mnie *uwierzyła* hi,hi... Po ostatnich szybszych bieganiach prognozuje, że maraton możliwy do przebiegnięcia poniżej pięciu godzin;) Wcześniej "wyceniała" mnie na pięć godzin dwadzieścia kilka minut:( To samo z połówką jeszcze tydzień temu pokazywała prognozę na półmaraton dwie godziny czternaście minut, a teraz dwójka z sekundami he,he... Bardzo się *poprawiła* i "pobiła" strave;) Która cały czas "twierdzi", że potrzebuję cztery godziny i czterdzieści cztery minuty na królewski dystans, a na połówkę dwa zero pięć;) Ciekawe kto będzie miał rację hi,hi... bo zamierzam zrobić weryfikacje prognoz na półmaratonie Kruszwica - Inowrocław:)) Po prawie roku od niefortunnego wyjazdu do Białegostoku na tamtejszą połówkę Moja lepsza Połowa *wystawia* mnie na Piastowski Festiwal Biegowy!!! MLP to mój dyrektor sportowy, kierownik drużyny, menager, sponsor i niezawodny kibic w jednej Osobie :))





Dziś ochłodzenie o dziesięć stopni. Wczoraj lato z temperaturą około dwudziestu kresek powyżej zera, a dzisiaj przedpołudniem niecałe dziesięć stopni plus:(
Jak prawi stare powiedzenie biegowe *nie ma złej pogody na bieganie*, więc na szybko przed obiadem trzy pętle po "Bałtyku" i dziesięć przebieżek:) W sumie jedenaście kilometrów, czyli połowa połówki hi,hi... 
Było świetnie! Aura typowo biegowa, więc życzyłbym sobie podobnej za dziesięć dni;)
Jest *cug*! hi,hi... Teraz tylko co by tego nie zepsuć to powinno być w Inowrocławiu super. Dlatego jutro wygibasy tzn. cotygodniowa gimnastyka.

Cytat dnia:

„Warto robić to, co uważa się za słuszne, zmieniać się i iść do przodu nawet wbrew tym, którzy mówią, co jest kultowe, a co nie.”  Agnieszka Chylińska
Przysłowia:
  • „Chodzisz na Marka bez koszuli, w maju kożuchem się otulisz”
  • „Co Marek zagrzeje, Pankracy (12.05) wywieje”
  • „Co na Marka się stanie, to na ogrodników (12,13,14.05) odstanie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13