"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 24 kwietnia 2023

zregenerowany...

                                             po niedzieli;) Dziś ruszyłem na stałą przydomową trasę:) Trochę przyznaje ostrożnie, bo w sobotę wieczorem postrzegałem świat jakby z karuzeli:( Na leżąco coś jakby mnie nudziło? W niedziele nieco lżej, ale świat jeszcze mi wirował w oczach. Przetrenować się nie przetrenowałem, bo poznałem kiedyś to uczucie he,he... więc myślę ki diabeł? Popić nie popiłem;) a skutki podobne i za free hi,hi... Wiadomo latka lecą i trudno oczekiwać, że człowiek zawsze będzie tryskał zdrowiem. No, ale gdzie tam jeszcze do setki!
Dzisiaj wszystko okey:) Jednak ciekaw byłem jak będzie się szybciej przebierało nogami;) Musiała być pewnie jakaś chwilowa niedyspozycja, bo było normalnie, czyli fajnie:)) Fakt, iż jak tylko nogi rwały do przodu to zaciągałem "ręczny hamulec", bo przecież *strzeżonego Pan Bóg strzeże*
Wydreptałem dwanaście kilometrów:) Na "Bałtyku" zlustrowałem ćwiczenia strażaków i w naprawdę dobrym humorze zaliczyłem *test zdrowotności*
Bieganie jest dobre na wszystko to stara prawda, lecz trudno biegać na trzy zmiany hi,hi... 

Cytat dnia:
„Szczęście jest jak motyl, im bardziej go gonisz, tym bardziej ci się wymyka. Ale jeśli zwrócisz uwagę na inne rzeczy, przyleci i delikatnie usiądzie na twoim ramieniu.” - Henry David Thoreau

Przysłowia:

  • „Śnieg w kwietniu goi rolę, hamuje niedolę”
  • „Jaskółka i pszczółka lata, znakiem wiosny to dla świata”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13