"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 20 marca 2023

początek...

                          astronomicznej wiosny dziś o 22:25! Dlatego przed południem były wariacje w zimnej wodzie na pożegnanie zimy he,he... 
Zimę pożegnałem trochę z żalem, ale nie kąpiele, bo jak zawsze wszystkim powtarzam ja się kąpie cały rok na okrągło;) Chociaż czasem latem bywa, że kąpiel w naszym Bałtyku to prawie morsowanie hi,hi...
Któregoś roku temperatura otoczenia była letnia, ale woda przenikliwie zimna. Moja Lepsza Połowa motywowała mnie do kąpieli słowami *co Ty d..a jesteś a nie Mors* he,he...
Pierwotnie miałem kończyć "sezon" w "Pacyfiku", ale odstraszył mnie kolor wody jakiś czerwonawy i dziwny nalot:(
Co do biegania to niecała lub prawie szóstka;) Dobieg na "Bałtyk" trochę *orbitowania* dookoła naszych glinianek i powrót. Pomalutku, na luzie bo aura wiosenna już od soboty. Dzisiaj temperatura powietrza plus osiem, a wody prawie pięć kresek powyżej zera. Wolałbym odwrotnie;)
Cytat dnia:
„Dzieci są żywymi wiadomościami jakie wysyłamy w przyszłość, której nie zobaczymy.” - Neil Postman

Przysłowia:

  • „Gdy w Ruprechta jasno, ponoć w czerwcu krasno”
  • „Od dnia dwudziestego marca zagrzewa słońce nawet starca”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13