"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 22 marca 2023

dzień...

                 wagarowicza był wczoraj;) więc nie było ani biegania, ani gimnastyki, bo pojechałem na "wagary" do Łodzi he,he... Za to było dużżżoooo chodzenia:)
Dzisiaj wiosna na całego! Siedemnaście stopni powyżej zera i słońce:) Strój *na krótko*, a mimo to za ciepło hi,hi... Organizm jeszcze nie przestawił się na cieplejszą porę roku. 
Wiosna i na "Bałtyku" wysyp biegających;) Większość oczywiście *na długo*
Po siedmiu kilometrach na stałej, przydomowej trasie w ramach "nadrabiania" wczorajszych zaległości seria dziesięciu przebieżek. Nie wiem czemu, ale bieganie dzień po dniu służy mi lepiej. Po dniu przerwy tak jak dzisiaj zawsze trudno mi wejść na właściwe *obroty*
W sumie jedenaście kilometrów pierwszego wiosennego biegania:)  Było świetnie chociaż dwa razy czarny kot przebiegł mi drogę he,he... A na Huculskiej *potwór* stanął mi na drodze hi,hi...
Miałem teraz napisać jutro będzie... Lecz nie napiszę, bo jak ostatnio znów plany wezmą w łeb:(

Przysłowie:

„Jeżeli w pierwszy dzień po przesileniu marcowym burza się zdarzy, 
zima już nie przydarzy”

Cytat dnia: 
„Uzdrowienie nie polega na zapominaniu o przeszłości, ale na nauczeniu się z nią żyć.” - Anonim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13