"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 28 lutego 2023

uciekłem...

                             z domowego *aresztu* he,he... Dużo słońca:) Temperatura plus trzy stopnie, więc nie mogłem wytrzymać, aż skończą roboty na klatce. Stała przydomowa trasa i jak zawsze improwizowana na *gorąco* 
Po wczorajszej gimnastyce tuptało mi się rewelacyjnie lekko:) Wiosna "idzie", bo na "Bałtyku" spotkałem dwóch biegaczy, biegaczkę i kilku kijarzy. 
Jak zwykle po dniu wolnym od biegania nogi same rwały się do przodu, więc musiałem hamować hi,hi... Przecież *kiedy robię to co lubię nie lubię się spieszyć* 
Wychodziłem z planem na dyszkę, wyszła dwunastka na zamknięcie lutego.
W całym minionym /krótkim/ miesiącu przebiegłem 161 kilometrów w piętnastu wyjściach. Do tego wymaszerowałem 48. Były jeszcze cztery cotygodniowe gimnastki i trzy morsowania. Szału nie ma/ nie było he,he... Lecz na rekordach mi nie zależy. Biegam sobie jak mi w duszy gra i dobrze mi z tym hi,hi...
Przysłowia:
  • „Gdy wiatr ostro w lutym wieje, chłop ma dobrą nadzieję”
  • „Gdy bez wiatrów luty chodzi, w kwietniu wicher nie zawodzi”
  • „Jeśli luty śnieżny, mroźny, spodziewaj się wczesnej wiosny”

  • Cytat dnia:
„Ludzie zbyt łatwo rezygnują z władzy nad własnym życiem.” - William Wharton

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13