"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 1 marca 2023

w pełni...

                   słońca pierwsza marcowa kąpiel w "Adriatyku". Temperatura powietrza +3,  a wody +4 stopnie Celsjusza.
Już myślałem, że dziś z pluskania będą nici:( Jednak po przedpołudniowych obowiązkach przed lepieniem pierogów udało się zrobić piątkę z buta i *wiosenne* morsowanie* he,he...
Aura rewelacyjna! Na "Pacyfiku" i "Adriatyku" też tam gdzie nie dociera słoneczko jeszcze lód. 
Chciałem wskoczyć do tego pierwszego zbiornika, ale pod brzózkami zainstalowali się wędkarze.  
Na kąpielisku będąc w wodzie zorientowałem się, że po przeciwnej stronie załapał się na filmik *Mistrz drugiego planu* hi,hi...
Krótko było, ale kapitalnie! Czuć w powietrzu wiosnę! Ostatni raz uczestniczyłem w zawodach (pamiętnych;) w maju ubiegłego roku. I chyba dlatego ostatnio śnił mi się start w imprezie biegowej he,he... Maraton? nie wiem, czy jestem mentalnie gotowy na takie wyzwanie;) Ale połówkę zawsze można przebiec hi,hi...
Cytat dnia:
„Do triumfu zła potrzeba tylko aby dobrzy ludzie nic nie robili.” 
Edmund Burke
Przysłowie na dziś:
„Na Świętego Albina rzadka u ludzi mina, bo post się zaczyna"  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13