"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 26 lutego 2023

kłaniam się...

                                pięknie dzisiaj Córci i Wnusi oraz wszystkim blondyneczkom w Dniu Pozdrawiania Blondynek:)
Wspomniałem wczoraj o wiosennej zmianie planu i masz wróciła zima he,he...
Na termometrze około zera stopni i prószący delikatnie śnieżek, czyli świetna aura na bieganie:))
Wczoraj była dwunastka. Po kościele pomyślałem skoro nie *służy* mi dzień przerwy to może obiorę ziemniaki (moja działka;) i się krótko kulnę hi,hi...
Szybko wymyśliłem. Zrobię dobieg na jasnogórskie pole namiotowe przez Wyszyńskiego w ramach rozgrzewki, a potem serię dziesięciu podbiegów *pod Krzyż*.
Był to strzał w przysłowiową dziesiątkę:)) Zresztą uwielbiam podbieganie w przeciwieństwie do zbiegania.
Na koniec powrót dookoła przez Jadwigi i Kordeckiego. W sumie wyszła fajna piąteczka. Dobry początek nowego tygodnia, a i samopoczucie rewelka. Do tego obiad z apetytem wsunięty;)
Na sam koniec miła niespodzianka - spotkanie z Teściami syna i... co widzę Marcin sąsiad z ulicy wrócił do biegania! Super będzie nas dwóch w najbliższej okolicy hi,hi...
Jutro wygibasy, czyli gimnastyka. We wtorek ostatni dzień lutego /jak ten czas leci/ więc trzeba będzie zakończyć miesiąc bieganiem.

Cytat dnia:
„Nie ma rzeczy bardziej niewiarygodnej od rzeczywistości.” - Fiodor Dostojewski
Przysłowia:
  • „Kiedy kot w lutym na słonku się grzeje, musi w marcu zajśc na przypiecek”
  • „Gdy nie wymrozi zima, sierpień zbierać co nie ma”
  • „Gdy ciepło w lutym, zimno w marcu bywa, paszy trzeba zachować, by jej potem nie kupować”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13