"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 16 lutego 2023

tłusty czwartek...

                                           i jak powiada moja Siostrzyczka musowo zjeść przynajmniej trzy pączki:) Na zdrowie, na "piniądze" i na miłość he,he... 
Jeden pączek to około trzystu kalorii. Ale *wszelkie diety dziś na boku, Tłusty Czwartek jest raz w roku!*
Zjadłem... hi,hi... trzy sztuki na raty, czyli normę wykonałem;) Jednak, aby nie ryzykować skutków ubocznych dzisiaj dwa treningi w jednym dniu;) najpierw wygibasy tzn. cotygodniowa gimnastyka i zaraz po tym, świński trucht nad "Adriatyk" i morsowanie w lodowych krach:) Wszystkie trzy glinianki zamarznięte i dlatego chyba temperatura wody tylko +1. Za to powietrza +7!
Farta miałem, bo przyszły dwie sympatyczne Foczki i było moczenie w towarzystwie płci pięknej:)) Jedna dopiero po raz drugi, a druga doświadczona, bo jak powiedziała morsuje od trzech lat.  Pogwarzyliśmy wśród lodowych *szyb* i dziadek z wrażenia zapomniał odwiązać z drabinki termometr:( Cóż młode Laseczki nawet w zimnej wodzie staremu potrafią zawrócić w głowie hi,hi.... Było fantastycznie!!! 
Z tego wszystkiego na zrobiłem żadnej fotki, ani nie nagrałem filmiku:(
Biegowo tylko cztery kilometry dobiegu tam i z powrotem.
Nie wiem czy spaliłem te trzy pączki he,he... Jednak się starałem;)

                                                     Przysłowia:
  • „Gdy w Tłusty Czwartek człek w jedzeniu pofolguje, łaskawy Pan Bóg grzech obżarstwa daruje”
  • „Tłusty czwartek pączkami fetuje, a od Popielca ścisły post szykuje”
  • „Od Tłustego Czwartku do Zmartwychwstania - ścisły post się kłania”

Cytat dnia:
„Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie.” - Abraham Lincoln

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13