"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 15 lutego 2023

wyprzedził mnie...

                                        dziś mój własny cień he,he... Pod koniec na Bieszczadzkiej kątem zauważyłem jakby ktoś miał być obok i w ostatniej chwili skapowałem, że sam siebie wyprzedzam hi,hi...
Dzisiaj wyjście dopiero późnym popołudniem i miłe zaskoczenie - jak długo teraz trwa dzień! Już całe dwie godziny i dwanaście minut! Wow!  Uwielbiam ten przedział roku kiedy co dzień przybywa dnia. Odwrotnie nie cierpię;)
 Stała przydomowa trasa i dwunastka na liczniku:)) Wybiegając ubrałem się wiosennie, bo na termometrze było +8. Jednak na "Bałtyku" od zamarzniętych glinianek tak wiało chłodem, że szybko udałem się na przyległe od zachodu ulice.
Mimo dłuższego dnia  znowu ruszyłem jak było widno, a wróciłem wieczorową porą.
Miało być wolno, lecz chłód mnie poganiał i wyszło bieganie z narastającą prędkością. Kolejne bieganie musi być slow jogging he,he... Było świetnie! Improwizowałem trasę na bieżąco, żeby nie było nudno;) Wyszła zupełnie inna niż myślałem na początku.
Wczoraj miała być gimnastyka, ale niestety gimnastykowałem się przy przemeblowaniu hi,hi...
Drugi termin to jutro  i mam nadziej, że *wygibasy* już dojdą do skutku;)

Cytat dnia:
„Gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia, otwierają się inne; ale często tak długo patrzymy na zamknięte drzwi, że nie dostrzegamy tych, które zostały otwarte.” - Helen Keller
Przysłowie na dziś:
„Dzisiaj po Walentym, kto nie kocha ten przeklęty”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13