"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 2 lutego 2023

"piź...

               ...dziło" dzisiaj jak w kieleckim hehe... Dlatego zrezygnowałem z kąpieli w "Adriatyku" i schowałem się w "niecce" przy "Pacyfiku"  *pod brzózkami* 
Imieniny miesiąca (02.02;) uczciłem biegiem na pięć kilometrów i pluskaniem z zimnej wodzie:) Dziś woda naprawdę zimna - jedna kreska powyżej zera! Chyba to "zasługa" wietrzyska. Podobnie jak w przypadku temperatury otoczenia termometr pokazuje +2, lecz odczuwalna temperatura pewnie w okolicach zera.
Woda *łupie* w kościach hi,hi... paluszki sztywnieją, a skóra różowa jak niemowlęcia pupa he,he... Było extra!
Aha! jak zwykle ustawiłem kamerkę, ale dopiero w domu zorientowałem się, że w obiektywie *złapała* się "mistrzyni" pierwszego planu hi,hi...

Przysłowia:

  • „Gdy na Gromnice roztaje, rzadkie będą urodzaje”
  • „Gdy w Gromnice pięknie wszędzie, tedy dobra wiosna będzie”
  • „Gdy w Gromniczną jest ładnie, dużo śniegu jeszcze spadnie”
 
Cytat dnia:
„Jedyną rzeczą, której powinniśmy się obawiać jest strach” - Franklin D. Roosevelt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13