"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 23 lutego 2023

areszt...

                              domowy w związku z remontem klatki schodowej do samego obiadu he,he... Potem zakupy i dopiero po osiemnastej wypad na bieganie.
Jakoś nie mogłem się zdecydować gdzie??? Dlatego na bieżąco wymyślałem kierunki;) W planie była dyszka. Założenia z nawiązką wykonane, chociaż na koniec musiałem "dokładać" hi,hi...
Po wczorajszych *wygibasach* czyt. gimnastyce jak zwykle nie mogłem zatrybić:( Ale po piątce już aparat ruchowy z oddechowym zaczął pracować jak dobrze naoliwiona maszyna:)
Biegnąc zastanawiałem się czemu ostatnio tak mało spotykam biegaczy? Chyba run na bieganie po "pandemii" minął. Kiedyś gdzieby się człowiek nie obejrzał Ktoś tuptał. Teraz moda na bieganie przemija. Zostali tylko najwytrwalsi i Ci uzależnieni he,he...
Wyczytałem wczoraj  w necie, że po srovidzie Polacy przestali się *ruszać*. Pod względem aktywności fizycznej jesteśmy na samym końcu w Europie. Bodajże tylko Bułgarzy i Portugalczycy są bardziej zasiedziali:( 
Cóż nikt z decydentów po idiotycznych decyzjach nie poniósł żadnej odpowiedzialności. Pod groźbą kar zabraniano ludziom wychodzić do parku, lasu, na działki... Zamknęli ludzi w domach strasząc i grożąc. Mało tego ludzie umierali bez możliwości pożegnania się z bliskimi, a potem chowano Ich do grobu w workach nie umytych z medycznymi odpadami jak *śmieci*. I nagle wojna pokonała zarazę. Draństwo! Tym bardziej, że chyba wojna się kończy, bo zaczynają "odgrzewać" temat zarazy:(
Fajne było dzisiejsze szlifowanie chodników. Pod koniec, a jednak spotkałem dwóch biegaczy:) Pomyślałem zaraz *mówisz i masz* hi,hi... Jeden wyglądał nawet jak samolot z błyskającymi  światłami czerwonym i zielonym na żółtej kurtce:)

Cytat dnia:

„W chwi­li de­cyz­ji przyszłość za­mienia się w przeszłość.”  Antoni Kępiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13