"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 21 lutego 2023

nie planowane...

                                        wolne było wczoraj:( Już dawno nie miałem dwóch dni wolnych z rzędu, więc *nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło* he,he... Choć z drugiej strony "wyposzczony" wyrwałem "jak Filip z konopi" i zamiast bnp było coraz wolniej hi,hi... 
Kalendarzowa wiosna równo za tydzień. Natomiast dzisiaj *próbka* - na termometrze dziewięć kresek powyżej zera i gdyby nie silny wiatr poleciałbym na krótko;)
Ja bluza z długim rękawem, a na "Bałtyku" para biegaczy w pikowanych kurtkach he,he... Zaczyna się! 
Fajnie mi się tuptało:)) Pierwsza dycha w tym tygodniu zaliczona, chociaż coś mi się wydaje, że rekordu tygodniowego nie będzie.
Do południa lało "jak z cebra", a po południu się wypogodziło i nawet słoneczko pokazało się zza chmur:) Ma się farta hi,hi...
Wiewióry grasują po parkach, krety stawiają kopce na potęgę, więc chyba idzie wiosna. Oby tylko jak szybko przyjdzie jeszcze szybciej  nie odeszła i w maju przypomni sobie o nas zima:( Tak już bywało.

Przysłowia:

  • „Jakie zapusty, taka Wielkanoc”
  • „Jeśli zapusty pogodne bywają, Świąt wielkanocnych tak się spodziewają”
  • „Ostatni wtorek wskazuje, jaka pogoda w poście panuje”

Dzisiaj Śledzik. W kalendarzu świąt nietypowych  Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego, a jutro Popielec.
Cytat dnia:
„Wszystko co irytuje nas u innych może prowadzić do lepszego zrozumienia nas samych.” - Carl Jung

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13