"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 18 stycznia 2023

zrównanie...

                          temperatur wody i powietrza po raz wtóry;) Temperatura otocznia plus trzy i podobnie pokazał termometr w nurtach "Pacyfiku"
Po wczorajszej trzynastce dziś krótko. Czwórka - dobieg tam i z powrotem. Biegnąc na "Bałtyk" robiłem wyliczankę he,he... "Pacyfik" czy "Adriatyk"? Najpierw zajrzałem "pod brzózki". Potem zrobiłem rekonesans kąpieliska nad "Adriatykiem" Wtedy pomyślałem sobie skoro ostatnio pluskałem się tutaj to teraz pasowałoby w "Pacyfiku" Wróciłem i była dobra decyzja! Przy plaży sporo osób, a tutaj spokój, cisza i tak bardziej kameralnie;)
Było świetnie!  Kolejna dawka *szczepionki antywirusowej* przyjęta bez skutków ubocznych;)

Cytat dnia:
*Chcesz być zdrowy, młody, nie stroń nigdy od zimnej wody*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13