"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 17 stycznia 2023

po gimnastce...

                                  wczoraj - dziś trzynastka na stałej przydomowej trasie:))
Jak zawsze pełna improwizacja na zasadzie gdzie *oczy poniosą* he,he...
Dzisiaj pobuszowałem trochę po krzaczorach, bo jak przyjdzie wiosna to niektóre ścieżki będą trudne do przebrnięcia. 
Fajnie było! Ciepło jak na styczeń plus pięć stopni i tylko ten upierdliwy wiatr:( Ale słoneczko to rekompensowało z nawiązką to wianie;) Prawdę mówiąc miałem się ubrać dość lekko, lecz gdy Marek mnie "postraszył" lodowatym wiatrem na całe szczęście nieco się *ogaciłem* hi,hi...
Synoptycy wieszcza powrót zimy i opady białego puchu. Super!!! Jutro pewnie jeszcze na morsowanie nie ma co liczyć. Zawsze jednak można się popluskać w zimnej wodzie:))
Gwoli historii. Wczoraj /dawniej/ obchodzony był dzień wyzwolenia Częstochowy. Była nawet ulica 16 stycznia. Obecnie Kiedrzyńska.
Cytat dnia:
„Przy­jaciel to człowiek, który wie wszys­tko o to­bie i wciąż cię lubi.” 
 Elbert Hubbard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13